Laden...

op zoek naar het juiste administratiekantoor

Als freelancer of kleine ondernemer je eigen administratie bijhouden? In het begin wil het vast nog wel lukken, maar met het groeien van jouw bedrijf loop je ongetwijfeld een keer ergens vast. Logisch ook, want je hebt zelf waarschijnlijk geen achtergrond in het administreren van al je belangrijke documenten. Vooral financieel kan dit nog weleens problemen opleveren, wanneer (om maar even wat te noemen) de belastingdienst ineens lastige vragen begint te stellen. Kortom: het is tijd voor het zoeken naar een administratie kantoor! Maar welk administrateur is nu de juiste voor jouw bedrijf? Waar moeten deze papieren tijgers allemaal aan voldoen? 

Kies voor persoonlijk contact 

Veel mensen vinden het makkelijk dat hun administratiekantoor in de buurt is van het bedrijf of woonplaats. Het contact is vaak net wat beter, en mocht er iets onduidelijk zijn dan kun je snel bij elkaar langskomen om duidelijkheid te krijgen. Woon je in Utrecht, zoek dan ook een administratiekantoor Utrecht. Een bekende slogan is ‘big enough to serve you, small enough to know you’: zoek een administratiekantoor dat de capaciteit heeft om jouw bedrijf te kunnen helpen en te begeleiden, maar zorg er tegelijkertijd voor dat dit wel een kantoor is dat aandacht heeft voor jou en jouw bedrijf. 

Waar voor je geld 

Ook belangrijk: de prijs-kwaliteitverhouding. Zorg dat je niet té veel betaald, dat zou namelijk zonde zijn. Aan de andere kant wil je wel dat het goed is, dus zet niet de eerste de beste aan het werk met jouw administratie. Waarschijnlijk wil je het liefst een team boekhouders aan het werk, dat innovatief werkt en op de hoogte is van de laatste mogelijkheden. De tijd van plastic inlegmappen en stoffige archiefkasten is wel voorbij: zorg dat jouw administratiekantoor daar ook van op de hoogte is. Bij veel administrateurs kun je met een paar muisklikken je gehele administratie online opvragen. 

Vraag naar de extra functies 

Vraag ook eens aan een administratiekantoor dat je op het oog hebt welke extra functies zij nog bieden. Zo zijn er administratiekantoren die ook jouw fiscale aangiften voor je regelen. Handig, want zo hoef je zelf niet meer elke drie maanden de BTW op te tellen, door te geven en af te rekenen. Wanneer je personeel hebt kan het kantoor de salarisadministratie van je overnemen. Ook kunnen zij het debiteurenbeheer op zich nemen, en zelfs de facturen voor je opmaken. Sommige administratiekantoren alarmeren je zelfs wanneer een klant zijn rekening nog niet betaald heeft. Kun jij als ondernemer weer doen wat jij het liefste doet: ondernemen. 

https://www.deadministratie.nl/contact/administratiekantoor-utrecht

Tags:

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

In het leven staan we allemaal bloot aan diverse risico’s, zowel in ons persoonlijk leven als in zakelijke ondernemingen. Verzekeringen dienen als een cruciale buffer

Een studielening krijgen In elke fase van je leven kun je hogere studies plannen voor een lonende carrière. De kosten van het hoger onderwijs aan

Het snelle antwoord? Ja. Maar misschien wilt u eerst andere opties verkennen. Deze opties staan op https://geld-lenen-zonder-bkr.com/ met een paar goede aanbieders.  Miljoenen mensen hebben

Als u meer wilt weten over de financiën van het jaar, is dit artikel met u in gedachten geschreven. Jaarnaar is een van de toonaangevende

Ethereum kopen bij Bitcoin Meester – Wilt u Etherisch kopen met Bank Transfer of Credit Card VIABTC? Het goede nieuws is dat je niet alleen

De eerste stap om bitcoins te kopen, is te begrijpen waarom je ze in de eerste plaats wilt ruilen. Er zijn veel voordelen van het

Een nieuwe manier om bitcoins te kopen, is door de service van een bedrijf dat ideaal wordt genoemd. Ideaal is een service waarmee zijn gebruikers

Dit artikel is de tweede aflevering in een reeks artikelen Onripple RCP. In het eerste artikel legde ik uit waarom ik een grote fan van